IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 ~~ TEGO MI BRAKUJE , TERAZ TO BY SIĘ COŚ DZIAŁO ~~

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
William
Chunnin
Chunnin
avatar

Liczba postów : 197
Join date : 22/12/2014
Age : 20

PisanieTemat: ~~ TEGO MI BRAKUJE , TERAZ TO BY SIĘ COŚ DZIAŁO ~~   Pią Sie 21, 2015 5:30 pm

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
NotStrongEnough
Jounin
Jounin
avatar

Liczba postów : 413
Join date : 22/03/2015
Age : 22
Skąd : Poland

PisanieTemat: Re: ~~ TEGO MI BRAKUJE , TERAZ TO BY SIĘ COŚ DZIAŁO ~~   Pią Sie 21, 2015 5:32 pm

Ja tam gram teraz na warze Tibia 7.92 tam przynajmniej jest ciekawie Smile a nie NTSW bez balansu, elo! Wink
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://elfbot.vopo.pl
Ino Partyzant
Academy Student
Academy Student
avatar

Liczba postów : 37
Join date : 01/11/2013

PisanieTemat: Re: ~~ TEGO MI BRAKUJE , TERAZ TO BY SIĘ COŚ DZIAŁO ~~   Pią Sie 21, 2015 6:35 pm

Caster i tak jest jebany :<
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
NotStrongEnough
Jounin
Jounin
avatar

Liczba postów : 413
Join date : 22/03/2015
Age : 22
Skąd : Poland

PisanieTemat: Re: ~~ TEGO MI BRAKUJE , TERAZ TO BY SIĘ COŚ DZIAŁO ~~   Sob Sie 22, 2015 2:21 am

Nic nowego Wink
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://elfbot.vopo.pl
Shirvallah
Jounin
Jounin
avatar

Liczba postów : 471
Join date : 03/04/2015

PisanieTemat: Re: ~~ TEGO MI BRAKUJE , TERAZ TO BY SIĘ COŚ DZIAŁO ~~   Sob Sie 22, 2015 2:22 am

Na last deaths przy prawie każdym (bo tylko nie przy jednym) dedzie jest mój kill albo asysta, i ty śmiesz mówić o jebaniu kogoś? xD
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Ino Partyzant
Academy Student
Academy Student
avatar

Liczba postów : 37
Join date : 01/11/2013

PisanieTemat: Re: ~~ TEGO MI BRAKUJE , TERAZ TO BY SIĘ COŚ DZIAŁO ~~   Sob Sie 22, 2015 2:29 am

Shirvallah napisał:
Na last deaths przy prawie każdym (bo tylko nie przy jednym) dedzie jest mój kill albo asysta, i ty śmiesz mówić o jebaniu kogoś? xD

Jak wyskakujecie masa 8 na 3 no to macie tam przewage ^^. Ale jak bylo nas 3 na was 4 czy tam 5 to dawalismy rade Smile i tylko padaliscie ;d
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
TBF Demon
Moderator
Moderator
avatar

Liczba postów : 293
Join date : 06/09/2014

PisanieTemat: Re: ~~ TEGO MI BRAKUJE , TERAZ TO BY SIĘ COŚ DZIAŁO ~~   Sob Sie 22, 2015 2:35 am

"TERAZ TO SIĘ NIE LICZY, ROZUMIESZ? BO TERAZ MACIE RÓWNE LVL I EQ".

Płacz dalej i siedź na trainach i jeszcze raz płacz dalej, spłakaliście jak dziecko, któremu został zabrany lizak, bo mortal od Was odszedł, bo nie wytrzymał debilizmu w teamie. Teraz, tak samo jest Was więcej, choć się troszkę wczoraj zdziwiłem jak wróciłem po 2 dniach, aczkolwiek "jebać", to dalej płaczecie, ja nie wiem.. Brak mutacji? To nie którzy nie wejdą na komunikatory, i muszą na auto 1 cisnąć, ale bez przesady, wejść posłuchać targety raczej mogą ;/, czy inny problem? Czy brak ogaru? Od samego początku mieliście przewagę wszystkiego, dostaliście pare x po piździe, na deser mortal od Was odszedł i żyłka pękła? A potem głupie posty tego typu? Zapraszam się umówić na wara, nawet jak Was ma być x razy więcej i przegramy i tak wstawie na youtube, pasi? A jak nie to morda w pizdeczki i nie zaśmiecać forum żałosnymi screenami typu KURWA MAC JASIA KTOREGO RANDOM BY ROZJEBAL.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Shirvallah
Jounin
Jounin
avatar

Liczba postów : 471
Join date : 03/04/2015

PisanieTemat: Re: ~~ TEGO MI BRAKUJE , TERAZ TO BY SIĘ COŚ DZIAŁO ~~   Sob Sie 22, 2015 2:42 am

No właśnie, zawsze gówna jak kamaz czy też jasio najwięcej mają do powiedzenia xD
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
NotStrongEnough
Jounin
Jounin
avatar

Liczba postów : 413
Join date : 22/03/2015
Age : 22
Skąd : Poland

PisanieTemat: Re: ~~ TEGO MI BRAKUJE , TERAZ TO BY SIĘ COŚ DZIAŁO ~~   Sob Sie 22, 2015 8:04 am

:* Tez cie kocham
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://elfbot.vopo.pl
Derox
Gennin
Gennin


Liczba postów : 54
Join date : 17/04/2014

PisanieTemat: Re: ~~ TEGO MI BRAKUJE , TERAZ TO BY SIĘ COŚ DZIAŁO ~~   Sro Wrz 02, 2015 4:20 am

Demon czy ty cos do mnie masz? Very Happy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Shirvallah
Jounin
Jounin
avatar

Liczba postów : 471
Join date : 03/04/2015

PisanieTemat: Re: ~~ TEGO MI BRAKUJE , TERAZ TO BY SIĘ COŚ DZIAŁO ~~   Sob Gru 05, 2015 9:47 am

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Assomek
Chunnin
Chunnin
avatar

Liczba postów : 165
Join date : 12/08/2015

PisanieTemat: Re: ~~ TEGO MI BRAKUJE , TERAZ TO BY SIĘ COŚ DZIAŁO ~~   Sob Gru 05, 2015 10:40 am

beka xd kto to ten Immortal?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Shirvallah
Jounin
Jounin
avatar

Liczba postów : 471
Join date : 03/04/2015

PisanieTemat: Re: ~~ TEGO MI BRAKUJE , TERAZ TO BY SIĘ COŚ DZIAŁO ~~   Sob Gru 05, 2015 12:32 pm

a nie mam pojęcia, wiem że z gamechatu jak reszta
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
NotStrongEnough
Jounin
Jounin
avatar

Liczba postów : 413
Join date : 22/03/2015
Age : 22
Skąd : Poland

PisanieTemat: Re: ~~ TEGO MI BRAKUJE , TERAZ TO BY SIĘ COŚ DZIAŁO ~~   Sob Gru 05, 2015 3:06 pm

Skoro już tak kopiujemy to co ludzie piszą :3
Nie ma co Admin po chuju, byle by wkurwić Very Happy Ciekawe kiedy będzie robił tak jak robił Pawlosik ;d


Czekam na fale obronną Castera Very Happy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://elfbot.vopo.pl
Kamui
Academy Student
Academy Student
avatar

Liczba postów : 4
Join date : 03/12/2015

PisanieTemat: Re: ~~ TEGO MI BRAKUJE , TERAZ TO BY SIĘ COŚ DZIAŁO ~~   Nie Gru 06, 2015 7:09 am

Szejdovsky to admin? Fake info.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Shirvallah
Jounin
Jounin
avatar

Liczba postów : 471
Join date : 03/04/2015

PisanieTemat: Re: ~~ TEGO MI BRAKUJE , TERAZ TO BY SIĘ COŚ DZIAŁO ~~   Nie Gru 06, 2015 7:28 am

Albo gadanie tych tępaków, że to niby demon hacknał mystogana xD
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Assomek
Chunnin
Chunnin
avatar

Liczba postów : 165
Join date : 12/08/2015

PisanieTemat: Re: ~~ TEGO MI BRAKUJE , TERAZ TO BY SIĘ COŚ DZIAŁO ~~   Nie Gru 06, 2015 7:50 am

A to jest akurat w jakimś stopniu możliwe, jakieś 3-4 edycje temu Dejmon miał passy do wszystkich kont na NTSW, więc jeśli Mystogan wtedy grał i nadal ma te same passy to why not ;p
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Shirvallah
Jounin
Jounin
avatar

Liczba postów : 471
Join date : 03/04/2015

PisanieTemat: Re: ~~ TEGO MI BRAKUJE , TERAZ TO BY SIĘ COŚ DZIAŁO ~~   Nie Gru 06, 2015 7:56 am

Jak by demon chciał mu zaszkodzić, to po prostu by go zbanował xD
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
NotStrongEnough
Jounin
Jounin
avatar

Liczba postów : 413
Join date : 22/03/2015
Age : 22
Skąd : Poland

PisanieTemat: Re: ~~ TEGO MI BRAKUJE , TERAZ TO BY SIĘ COŚ DZIAŁO ~~   Nie Gru 06, 2015 9:01 am

No tak tylko, że Mystogan nie gra na Classicu więc zbanować go nie mógł, na Battlu chyba nie ma magicznych mocy Very Happy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://elfbot.vopo.pl
Assomek
Chunnin
Chunnin
avatar

Liczba postów : 165
Join date : 12/08/2015

PisanieTemat: Re: ~~ TEGO MI BRAKUJE , TERAZ TO BY SIĘ COŚ DZIAŁO ~~   Nie Gru 06, 2015 9:05 am

I co z tego, że by go zbanował? Zbanuje jego, jeszcze kogoś innego i ze 130 osób online zrobi się 90,70,40, a dalej sobie dokończ.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Shirvallah
Jounin
Jounin
avatar

Liczba postów : 471
Join date : 03/04/2015

PisanieTemat: Re: ~~ TEGO MI BRAKUJE , TERAZ TO BY SIĘ COŚ DZIAŁO ~~   Nie Gru 06, 2015 9:47 am

Kurwa czytanie ze zrozumieniem, o jezu, zabijcie mnie.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content




PisanieTemat: Re: ~~ TEGO MI BRAKUJE , TERAZ TO BY SIĘ COŚ DZIAŁO ~~   

Powrót do góry Go down
 
~~ TEGO MI BRAKUJE , TERAZ TO BY SIĘ COŚ DZIAŁO ~~
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Co teraz... jesz?
» Pracownia Świętego Mikołaja
» The Sims - kto tego nie zna? :)
» Czego teraz słuchasz?
» Szpital świętego Munga

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Serwer :: Screeny-
Skocz do: